Subject: (în atenția Prim grefier al Tribunalului Bucureşti) Cerere comunicare către părțile implicate în dosar NR 1451/301/2022
From: Samuel Caraliu <[email-masked]>
To: grf-sef <[email-masked]>, [email-masked]
Cc: Sam <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Nov 2023 13:03:16 +0200

Salutare,

*În atenția Prim grefier al Tribunalului Bucureşti.*

Vă rog să primiți Cererea de comunicare către părțile implicate în dosar NR
1451/301/2022 și să o transmiteți către toate părțile implicate.
Această cerere *nu este adresată către judecătorii* SECŢIA a V-a CIVILĂ,
așa cum am reliefat și prezentat în cadrul documentului Cerere comunicare
către părțile implicate în dosar 1451-301-2022.pdf

*OPIS al atașamentelor prezentului e-mail:*

   1. Cerere comunicare către părțile implicate în dosar
1451-301-2022.pdf (*cererea
   efectivă transmisă prin intermediul acestui e-mail*)
   2. Aducere la cunoștință către Înalta Curte de Casație și Justiție.pdf
   1. Actul 1.pdf
      2. Actul 2.pdf
      3. Actul 3.pdf
      4. Actul 4.pdf
      5. Actul 5.pdf
      6. Actul 6.pdf
   3. Prima cerere de executare silită a Imperiului - adresată către Birou
   executor judecatoresc Cojocaru Bogdan Mihai.pdf
   4. Plangere penala impotriva judecatorilor tribunal bucuresti din dosar
   1451-301-2022 .pdf

Vă solicit în mod impetuos și obligatoriu furnizarea unui număr de
înregistrare, fiind necesar și extrem de important în contextul dat.
*Regimul documentelor și al prezentei comunicări este public.*

Mulțumesc.